FILE: ctype-czech.c s windows-1250 pro MySQL

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Únor 28 13:39:41 CET 2000

Ahoj,

  někam jsem zašantročil mail s žádostí o $subj. a nechce se mi prohledávat
  index, takže opožděně posílám zmíněný soubor (doufám, že to nebude vadit,
  zapakoval sem ho na 6 KB).

  Při překladu jsou důležité i volby strcoll (nevím, která je pravá,
  mám tam obě a je to OK), např:

    ./configure --prefix=/usr/local/mysql-3.22.30 --enable-use-strcoll \
      --enable-strcoll --with-mysqld-user=mysql --with-charset=czech

  Tabulky jsou upravené pro ctype, tolower, toupper, pro třídění
  algoritmem Jana Pazdziory jsem jen vřadil konverzi win2iso (cesta
  nejmenšího odporu).

    ať slouží,

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl