Linux na rachotine

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Únor 28 17:43:11 CET 2000

"Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk> wrote:
> :> Mam doma jeden pocitac (486 SX, 8MB RAM) a potreboval bych na neho
> :> nainstalovat linux a pripojit se dial-up na internet. Nevite nekdo o nejake distribuci co by
> :> tohle zvladla a vlezla se do 70 MB?
>
> posledner som instaloval RH 5.2 na i386, 8MB RAM, 325MB HDD a nainstalocat
> to slo .. chodi to .. ( akurat to strasne dlho bootuje ) a pod 70 MB sa pri
> troche pozornosti tiez da dostat ..

Mam RH rad. Ale s mene nez 12 MB pameti jej nenainstalujete, a pokud ho
budete chtit na neco jineho, nez na zkouseni prikazu ls, cp, mv, ...
tak ani nepobezi (spusteni temer cehokoli vcetne uvodniho depmod -a
vede k trashingu, cimz se system temer zastavi, i se 128 MB swapu).
RPM je skvele, ale RPM databaze ma okolo 15 MB, glibc-2 se vsemi locales
ma snad 27 MB (z vetsi casti jdou smazat), atd..

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229