SB 128

P.K. dok13 na bigfoot.com
Pondělí Únor 28 21:34:48 CET 2000

> ... ja zavadim modul "es1371" a funguje to ...

me to hlasi neco jako "device is busy". kdyz zkusim es1370, tak se sice
zdanlive zavede bez problemu, nahlasi ze nasel adapter, uda i/o a irq
(nejspis spravne), ale stejne je to hluchy. neni treba jeste nekam pridat
nejaky parametry? conf.modules? mam tam jen alias es1370, prip da se
nekde najit info k tomu modulu? nebo nemuze to byt nekde uplne jinde?
nastaveni X ap.
                                   Petr