Prohledavani v archivu a Multiboot

Zdeněk Böhm zbohm na volny.cz
Úterý Únor 29 09:15:00 CET 2000

Ahoj,

pred casem se tu vedla diskuze na tema bootovani vice OS. Debatu jsem cetl
ale mazal. Vzpominam si, ze nekdo v ni uvadel adresu nejake konference o
bootovani vice OS. Protoze jsem ten prispevek nemel, chtel jsem ho najit v
archivu konference, lec ouha. Pri zadani klicovych slov jako 'boot' a 'OS'
mi to naslo kupu prispevku, kteryma bych se probiral sto let. Tak jsem zadal
heslo 'vice OS' a po dlouhe dobe cekani jsem dostal nasledujici hlasku:
'Server v pozadovane dobe neodpovedel, zkuste zjednodusit dotaz' . Zkusil
jsem par dalsich dotazu, ale pokud jsem zadal neco, co by, dle meho soudu,
mohlo byt soucasti jen nekolika zprav, vzdy jsem dostal tuto hlasku. Kdyz
zadam neco obecnejsiho, tak se utopim v mori vyhledanych prispevku.
Nevite, prosim, nekdo, co delam blbe? Kladu slozite dotazy, nebo mam neco
blbe nastavene? Neni nekde uverejneny popis prohledavani archivu (i kdyz co
popisovat o jednom ed. poli a dvou nastavenich)?

Diky Zdenek

P.S. Kdyz uz jsme u toho, nevite nekdo odkaz na tu konferenci o bootovani
vice OS?