RE: První výsledky Linux-Counter

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Únor 29 09:57:18 CET 2000

> Mozna je to me vlastni minus, ale nejak jsem nepochopil co je na SuSE
> distribuci
> komercni (jak uvadite ve svem grafu) ? ( o co je komercnejsi nez treba
> RedHat....)
>

> Tomas

Podle me je to dane patrne zvykem v oznacovani distribuce. Pod distribuci
RedHat si hodne uzivatelu linuxu predstavuje ono jedno CD s nejnutnejsim
sw., tak jak je distribuovane napr. ComputerPressem nebo jehoz obraz lze
stahnout z nekterych mist. Napr. Official RedHat Linux 6.1 je stejne jako
SuSE na nekolika CD a cenou SuSE dokonce prevysuje. Takze jde spise o to,
jakou distribuci RedHat pouziva ta drtiva vetsina registrovanych uzivatelu.
Protoze ale spouste uzivatelu je na linuxu sympaticka prave jeho cena, pujde
zrejme prave o distribuci na jednom CD.
Jinak s otazkou (ne)komercnosti oficialniho RedHatu a SuSE vam davam za
pravdu.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz