instalace lilo a 8GB disk

Hroza Pavel pavel.hroza na grupoantolin.es
Úterý Únor 29 10:24:16 CET 2000

> hranici 1024 cylindru
> parametry boot a
>
> Dulezite je umisteni jadra (pod magickou hranici 1024 cyl). Mate ho
> skutecne v /boot ?

> Miroslav BENES

mam, je tam symlink vmlinuz-> vmlinuz-2.0.36 (i kdyz v tuto chvili si nejsem
jisty, jestli ten symlink neni: vmlinuz-> /boot/vmlinuz-2.0.36, ale to by
melo byt jedno, v images je image=/boot/vmlinuz

Pavel Hroza
Grupo Antolin Bohemia a.s. - Informatics
Tel: +420-48-242 80 30
Fax:+420-48-514 36 47
pavel.hroza na grupoantolin.es