TV karta ASKEY

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Úterý Únor 29 10:38:20 CET 2000

Martin Gondas <gogo na miesto.sk> wrote:
> Zdravim vsetkych

> Mam TV kartu ASKEY TView99 bt878. Chodi Mi len obraz zvuk je bez odozvy. Ked
> pripojim vieokameru (composite) nemam ziadny obraz. Ma to niekto vyriesene
> pripadne nejake odkazy?

> Dik za kazdu radu

> Martin Gondas
skus postupne pomocou modprobe bttv card=0..28
vyskusaj vsetky a niektora Ti bude urcite sediet. Nespoliehaj sa na to,
ze das presne to iste cislo ake je pre tvoju kartu lebo to nemusi
chodit. U mna to tiez neplatilo. Keby Ti to nahodou neslo tak skus stiahnut
novy bttv 0.7x driver ale tam potrebujes patch na nove i2c do kernelu.
Toto ale skusaj az ked Ti uz  nic ine nepomoze.
V kazdom pripade skusaj aplikaciu xawtv najnovsiu verziu. Ona sa nezda ale
je ovela lepsia ako kwintv. Fakt.

		Hanus