ANNOUNCE: dbMan 0.1.0

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Únor 29 12:34:09 CET 2000

On Tue, 29 Feb 2000, Milan Sorm wrote:

> Mon, Feb 28, 2000 ve 05:07:27PM +0100 Karel Zak - Zakkr napsal:
> #
> # On Mon, 28 Feb 2000, Milan Sorm wrote:
> #
> # > Vazeni kolegove.
> # >
> # > Prave pred rokem jsem poprve announcoval dbMan 0.0.1. V den vyroci prvnich
> # > narozenin si Vam dovoluji predstavit novou verzi (po celorocni praci) dbMan
> # > 0.1.0. Vice informaci o tomto databazovem klientu najdete na
> # >
> # > 		http://dbman.linux.cz/
> # >
> [...]

 A nejen Oracle ale PostgreSQL ma (a budou pribyvat) "high-tech veci".

 Proc to vlastne nejde, problem perlu to prece nebude, nebo to nejak
rozdeluje druhy dotazu? IMHO mi to prijde trochu "blbe", ocekaval bych
obecny pristup k dotazu, ktery bud neco vrati nebo nevrati, aby frontend
premyslel nad tim co je to za dotaz je dost limitujici. (Tedy
jedna-li se o standardni query, ktere jsou jen retezcem bez nejakych
dalsich pozadavku na fronend<->backend komunikaci).

						Karel