mod_czech

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Únor 29 12:55:49 CET 2000

On Mon, Feb 28, 2000 at 06:27:03PM +0100, Radek Vybiral wrote:

>       Potom jeste potrebujete patch na 1.3.11, protoze ty patche jsou pro
> 1.3.9, takze suma sumarum potrebujte _6_ patchu. No proste nadhera.
>
> Jestli zitra vyjde nova verze mod_ssl, pribudou dalsi 2.
>
> Kdyz vezmete mod_csacek, MATE PO STAROSTECH. A je to tu zase :))

  Prominte, ale Vas styl dopisu mi pripada jako "ja mam pravdu a tak ji
  vnutim kazdemu". Kazdy si vybere reseni podle sveho a ja nici neshazuji.

  Pokud se v konferenci objevi dotaz, rad tazatelum pomohu, pokud vim jak.
  Vy jste svuj nazor sdelil, ale nemusite s nim provokovat stale.

  Nehlede k tomu, ze nevite, o co jde, kdyz jste se do patchu nepodival
  a ani se po obsahu neptal. K vasi narazce na mod_ssl - patch osetruje
  chovani i pro https://xxx:443, aby bylo stejne s http://xxx:80 apod.
  Cili neni zavisle na mod_ssl. Kdyz bude chvile, upravim patch pro
  apache 1.3.12, nez bude mit nejakeho maintainera.

  Vzhledem k tomu, ze se ve Vasich odpovedich neobjevuje nic rozumneho
  k mod_czech, prosim, posilejte Vase pripadne nazory primo mne nebo
  do jineho threadu.

    No flame and no offence :-)

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl