Linux v okne W95

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 29 13:09:15 CET 2000

Dobry den,

omlouvam se za maly OT, ale docela bych chtel na jednom stroji s W95 mit
linux v okne.

Patral jsem, ale co jsem nasel to bud neni pro W95 (VMware je jen na NT),
anebo je to samostatny NT kernel-system (ReactOS), ze ktereho se teprve pak
daji spustit VMware.

Nechci ani shazovat wokna kdyz budu chtit jit do linuxu (Phat, Winlinux,
Armed).

Taky nechci zpomalit stavajici W95, ale Linux by pomalejsi klidne byt mohl.

Chtel bych tedy neco jako VMvare, ale pro Win95, nebo rovnou nejaky takovy
linux-emulator. Ikdyby to mel byt nejaky ocesany linux, nebo postarsi
verze... Docela by tam ani nemusely byt Xka.

Diky moc

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications