archiv mailing listu

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Únor 29 14:13:57 CET 2000

On Tue, Feb 29, 2000 at 02:09:57PM +0100, Daniel Rezny wrote:
> Zdravim,
>
> mam problem s mailing listom.
>
> Pouzivam qmail a ezmlm. List nejak vytvorim ale potrebujem aby sa kazda
> nova sprava archivovala na web stranku. Mohol by sa na mna nakontaktovat
> spravca tohoto mailing listu.
>
> Tu archivaciu neviem spravit. Poradi niekto.

  Nova verze ezmlm-indexu ma webove rozhrani pres cgi-binarku, ale
  me to padalo, tak jsem ho opustil. Treba budete mit vic stesti...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl