Prasosoft kompatibilni formaty pod linuxem

Úterý Únor 29 20:36:09 CET 2000

Jan Polacek napsal:
> Zdarec All,
>
> Potreboval bych nakej kancelarskej balik pro linux (nebo naky
> samostatny programky trebas jenom na urcitej format), kterej by umel
> prelouskavat microsofti formaty. Jedna se mi predevsim o *.DOC a

*.doc: abiword, staroffice, mswordview, word2x,...
  - zalezi na versi toho .DOCu

> *.XLS... zbytek je mi ukradenej.

gnumeric a asi i staroffice

> No.. a kdyz uz mluvim o tom kancelarskym softu, tak mi muzete zkusit
> neco doporucit... este sem se o to pod linuxem nezajimal, takze ani moc
> nevim co existuje.

applix(sp?), staroffice, lyx, gnumeric, abiword ...

				Petr Čech
P.S. two down, one to go
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz