Jak poevest databazi z MS Access 97 do formatu MySQL?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 29 22:10:52 CET 2000

On Tue, 29 Feb 2000, Tomas Vrana wrote:

> Kdysi jsem cpal jakasi data z Accessu do jine SQL databaze na Linuxu tak, ze jsem
> si zpristupnil onu databazi prostrednictvim ODBC driveru ve Windows a exportoval
> je z Acessu primo do ODBC zrdoje - tj. primo do one databaze. Pokud se dobre
> pamatuji, tak ODBC drivery do Windows pro MySQL existuji, akorat se jiz uplne
> presne nepamatuju, jak se to delalo v tom Accessu - ale nebylo to nic
> zvlastniho...

Pokud vim tak ty ovladace maji velke problemy s cestinou. Ja osobe
pouzivam ponekud komplikovanou variantu, kdy data ukladam do dbf a pak je
importuju dbf2mysql.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.