Problem s pppd a modemem

Vaclav Bittmann bittmanv na volny.cz
Úterý Únor 29 21:30:04 CET 2000

Ahoj vsichni,

mam takovy mensi problem s pppd a modemem.
Pouzivam distribuci RH 6.1 CZ ( verzi jadra a pppd muzu dodat, ale
domnivam se ze je nepodstatna ). Tuhle distribuci mam na obstarozni Dell
486/50 24MB.
Modem je noname externi ( smarty 28.8 V34+ ) pripojeny na com2 ( resp.
/dev/ttys1 ), ktery je typu UART 16450 9 pinovy.
Modem pod Win9x pracoval OK.
Ted pod linuxem se to chova tak, ze do modemu projde inicializace ( je
videt podle kontrolek i podle syslogu dle hlaseni chatu), ale zda se, ze
odpoved od modemu nedorazi vubec nebo neni  kompletni. Chat zaloguje
budto vubec nic ( skonci na timeout ), nebo jenom O . tak jeden z 5
pokusu o inicializaci projde a spojeni se vytoci a je celkem stabilni.
Zkousel jsem promerit kabel i redukci a je OK.
Pychlost portu mam nastavenou na 38400, ale zkousel jsem i nizsi.
Pro rizeni portu jsem zkousel v pppd options crtscts i cdtrcts a oboji
se chovalo stejne.
Kdyz ovsem necham spojeni vytvorit pres linuxconf, tak to ma 100%
uspesnost.

Nevite, co mam do toho souboru options napsat, nebo kde si mam odchytit,
co tam posila ten linuxconf.

Predtim jsem tam mel distribuci Suse 6.1 ( coz je pokud vim nejaky klon
RH ) a diald ve spojeni s chatem mel celkem podobne chovani ( taky vysel
jeden z x pokusu o inicializaci a vytoceni )

Diky za jakekoliv nasmerovani Vasek B.