sledovani zmeny souboru

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Leden 1 20:25:42 CET 2000

Alda pise:
> Jak se da udelat, aby se pote co se zmeni obsah nejakeho urciteho souboru
> spustil treba skript pro jeho zpracovani?
> priklad: Ulozim text v TEXu a chci aby se mi automaticky prelozil.

Podivejte se do archivu, uz to tu bylo. Strucne lze rict, ze bez modifikace
jadra, resp. programu, ktery zapisuje dany soubor (pokud mate jistotu, ze to
bude vzdy ten jediny) to jde tezko. (mozna by to umela medusa nebo jak se ten
projekt - prihlaseny na projekt roku CSLUGu - jmenuje.

Jesli jde jenom o ten tex, tak neni tezke napsat si skript, ktery provede
neco jako:

#!/bin/bash
$PARAM="$1.tex"

vi $PARAM; pdfcstex $PARAM && acroread ${PARAM%tex}pdf

--
                                   David Kužela