Jak sloucit dva text soubory

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Leden 1 22:45:05 CET 2000

On Sat, 1 Jan 2000, David Kuzela wrote:

> Pouzijte perl, awk nebo jiny jazyk, ktery umi manipulovat se stringy.
> Nejprve ale musite rici, co presne chcete. Napr soubory:
>
> I.                           II.
> jedna			     tri
> dva		             ctyri
> ctyri                        pet
> pet
>
> jsou pripustne? jaky bude vysledek?

No asi pripustne a vysledek by mel byt jedna , dva, tri, ctyri, pet .
Zkratka potrebuju aby novy soubor obsahoval vsechny polozky a pokud
mozno vhodne zarazene, ale tohle je pro diff docela orisek, nicmene
tenhle priklad je dost nejednoznacny - ve skutecnosti bude mit
vzdy vic shodnych radek za ktere by se chytil.

Asi to udelam pres diff --side-by-side a vysledek pak necim zpracuju
na finalni soubor.