Připojení na internet

Hajas, Josef jhajas na atlas.cz
Neděle Leden 2 04:25:21 CET 2000

Mám RH6.1CZ a modem Diamond 33.6 interní. Pomocí příkazu
setserial autoconfig normálně funguje (třeba v minicomu) až na
RH Dialer, který ho nadetekuje ale při vytáčení ho ani nezvedne.
Proto jsem zkusil kppp i když normálně používám Gnome.
Aby nečekal na oznamovací tón jako inicializaci modemu jsem
změnil z ATZ na ATX3 (není to náhodou zen problém?) a pak
modem normálně vytočí, spískne se s modemem providera, ale
jakmile chce ověřit heslo oznámí mě to že démon nečekaně spadl
a v logu je tohle:
Jan  1 00:22:04 00 pppd[628]: The remote system is required to authenticate
itself but I
Jan  1 00:22:04 00 pppd[628]: couldn't find any secret (password) which wo
uld let it use an IP address.

Díky za radu. A šťastný nový rok 00.

Josef Hajas

P.S.: Nevíte jak to je s tarifem I2000 a případně jak ho dostat do kppp?