Drivery pro VL-bus IDE radic

Neděle Leden 2 17:00:39 CET 2000

Petr Soucek (petr na ryston.cz) wrote:
: Zdravim,
:
: pretvarim nektere starsi 486 pocitace na linuxove servery a pri te
: prilezitosti jsem se dival, jak je na tom Linux s drivery pro VESA local
: bus (VLB) IDE (EIDE) radice.
:
: Rad bych, aby se mi ozval, kdo by mel pripadne zajem se podilet na
: vyvoji nebo testovani nebo uzivani takovych driveru.

Mam doma starou 486ku s nejakym VLB IDE radicem a Linux pro nej zadny extra
driver nema. Hodilo by se kdyby ten disk byl trochu rychlejsi, ale zivotne
dulezite to pro me neni. Pristi vikend pojedu domu a kouknu se co to je
za radic a pak dam vedet.

Leos Bitto