Samba - password server

Frantisek Bocek xbocekf na cslab.felk.cvut.cz
Neděle Leden 2 11:11:37 CET 2000

Ondrej Foukal <foukal na bvnet.cz> píše v diskusním
příspěvku:386E45DA.7D40D884 na bvnet.cz...

> Dobry den,
>
> chci se zeptat, zda jiz existuje verze Samby, ktera funguje jako
> password server ( v menu "Rizeni pristupu" na WIN95 by se mela dat
> nastavit jako server, odkud zjistovat seznam uzivatelu a skupin ). Jako
> Domain master server funguje super, jenom tato sluzba mi tam trochu
> chybi. Mam verzi 2.0.5a, kde pri pokusu o nacteni seznamu z Win95
> stanice mi do logu pise "api_fd_reply: INVALID PIPE HANDLE: 0".

Zkuste nakonfigurovat Sambu jako Domain controller (domain logons = yes)
Je spravne, ze Domain masterem je Samba (domain master = yes), nicmene to
s autentizaci uzivatelu nesouvisi.

Frantisek Bocek