Nastavování kvality tisku

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Neděle Leden 2 18:42:29 CET 2000

Dobrý den

     Jak lze pod Linuxem nastavovat kvalitu tisku? Mám na mysli taková
ta nastavení, běžná u Win ovladačů: Econo-fast, střední, nejlepší.
Předpokládám, že bude potřeba udělat si více tiskových front a u každé
upravit filtr tak, aby se tiskárně posílal nějaký příkaz, který zajistí,
že tiskárna bude tisknout v příslušné kvalitě.
     Další problém je jak pod Linuxem vyčistit tiskovou hlavu u
inkoustové tiskárny.
     Já používám inkoustovou tiskárnu HP DeskJet 400. Bylo by však
dobré, kdyby někdo znalý věci přispěl obecnější odpovědí, aby z toho
měli prospěch i ostatní.

                                                               Jirka

--

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)