SAMBA PROBLEM

Vladimír Rengevič grafon na grafon.sk
Pondělí Leden 3 08:46:18 CET 2000

Stastny a vesely novy rok...

> Mam problem se sambou, dela server pro aplikace bezici v dosu na masinach
> W95. V cem je problem ? Problem je v tom ze je to napsano v FoxPlus a

No, skor by som sa zamyslel, ci dana verzia FOXky je sietova....

> pozuivato indexove soubory, v tom je problem. pokud se pouziva vice
souboru
> zaraz tak nejsem (nejspise kvuli multitaskingu) zajistit aby behem zapisu
do
> jednoho nedovolila samba jinemu klientovi (jiny user) zapis do jineho
> souboru, potom jsou sice zaznamy (vety) zapsany v spravnem poradi, ale

Toto by mala osetrovat skor FOXka nez samba. Ta sa moze snazit ako chce,
ale tazko zariadi poriadok v indexoch... No, mozno to riesi kopiou indexov
na
lokalny disk, tak vela do toho zas nevidim.

> neodpovidaji tou indexy. skousel jsem nastavovat share mode, OS level, a
> locking ale bezuspesne

Dakujte sambe, ze sa to nepodarilo. Ono sietova verzia FOXky zamyka
upravovane
vety a isto sa bude starat aj o poriadok v indexoch. Ale single verzia na to
zvysoka....
Pre ilustraciu. Otvorte si ten isty textovy subor na 2 WinShitoch do
notepadu.
Upravte jeden, ulozte. A teraz spravte dalsie upravy v druhom, ulozte. Co sa
stalo?
Vysledok je dost velavravny....

> nastavuji sou pr..l a cekam na kopanec spravnym smerem
Dufam, ze to bolo spravnym smerom... ;-)

Vlado