Pisete nekdo v CORBE ???

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Pondělí Leden 3 09:01:20 CET 2000

Na konferenci objekty byl pred casem tutorial, ktery hledas. Mozna ho najdes
na http://omega.pef.czu.cz/misc/KonferenceObjekty/
A je to i cesky.

> Nikde na WEBu se mi nic rozumnyho nepodarilo najit a nase knizni
> vydavatelstvi o teto architekture zatim asi taky nic nevi.

Rekl bych, ze spatne hledas ;)
Kdyz chces corbu tak zacni na www.corba.org, pri. www.omg.org. Myslim, ze
tam bude i spousta linku na ruzne jine zdroje. Nebo se podivej na stranky
poskytovatelu implementaci, napr. IONA mela nejake tutorialy na svem webu.

Radim