Prehrabani zvuku v RH 6.1 CZ

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Leden 3 10:00:13 CET 2000

> Ahoj, mel bych jeden dotaz ohledne prehravani zvuku,
> konkretne zvuku, dodavanych pro systemove udalosti v KDE
> (RH 6.1 CZ).
> Behem prehravani se z reproduktoru krome vlastniho zvuku
> line jeste velmi hlasite chrasteni, ktere ovsem neni
> pravidelne, tzn, pokud prehraji zvuk vicekrat, chrasteni
> se objevi vzdy v jine casti zvuku.
> Pokud nahraji nejaky zvuk pomoci sox primo na mem stroji,
> je prehravan bez chrasteni.
> Nema s tim nekdo zkusenost?
>
> --vlcak

Nevim, zda je to presne ono, ale i ja byl prekvapen. Nektere wav zvuky me
nejdou prehravat vubec, nektere jak rikate nepravidelne chrci. Bezproblemove
jdou zvuky dodane se StarOffice a zvuky, ktere jsem si poridil sam. IMHO
pujde o nejaky problem kolem samotneho formatu wav.
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz