Nejasnosti okolo CTYPE v cs_CZ

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Leden 3 11:27:20 CET 2000

Zdravim,
  trochu jsem se vrtal v lokalizacich a jen tak pro zajimavost jsem
si udelal nejake srovnavaci testy. A nejak jsem nepochopil dve veci:

a) Znak 173 (SOFT HYPHEN) ma nastaven priznak ALPHA. Tusi nekdo proc?

b) Znak 160 (NO_BREAK SPACE) nema nastaven priznak PRINT. Tusi nekdo proc?
   (Pokud tedy aplikace odmita zobrazit nerozdelitelnou mezeru, je to to
   jedine spravne. Pokud naopak nejaka aplikace nerozdelitenou mezeru
   klidne zobrazi, muze letet primo do kose :-)

Zkousel jsem to na nejakem starsim 2.X Debianu. Nechova se CTYPE
treba nekomu trochu jinak?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science