Mereni provozu na lince

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Pondělí Leden 3 12:38:43 CET 2000

Radek Andrs wrote:

> No v dokumentaci k verzi 2.8.9 se pise:
>
> "if you want to monitor something which does not provide data via snmp you
> can use some external program to do the data gathering. "
>
> a ja zadny externi program nemam.

Tak si ho napiste. To mate jako s merenim poctu obsazenych modemu. Vola
se finger, vygrepujou se radky, ktere vas zajimaji a ty se spocitaji
(doufam, ze to tak je. Delal jsem to kdysi davno). Toto cislo se pak
preda MRTG a to z toho udela graf.

Konfigurace MRTG pak vypada nejak takto (nezkracoval jsem to, ale
dulezity je ten prvni radek)

Target[modem]: `/home/monitor/mrtg/scripts/getmodem`
MaxBytes[modem]: 12
Options[modem]: gauge, growright
Title[modem]: Modemy v Horni Dolni
PageTop[modem]: <H1>Modemy v Horni Dolni</H1>
XSize[modem]:600
Unscaled[modem]: dwmy
WithPeak[modem]: wym
YLegend[modem]: Obsazene modemy