=?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_StarOffice_5=2E1_a_=E8e=B9tina?=

Ivan Bibr bibri na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Leden 3 13:59:26 CET 2000

On Mon, 3 Jan 2000, Ales Rygl wrote:

> Zdravim,
>
> a omlouvam se, urcite to tu bylo. Mam RH6.1 CZ s funkcni cestinou (fonty i
> klavesnice) v KDE (pres mezinarodni klavesnici) Prakticky všude jde psat
> cesky, jenom v StarOffice ne. Nejdou klavesy ěščřž, keré jinak všude
> normalne funguji.
>
> Na http: file://www.penguin.cz/czech-howto/ je odkaz na
> http://www.intersoft.cz/linux/soffice/, ale ta se pise akorat, ze kdyz bude
> klavesnice chodit v X, tak bude chodit i v SO.
>
> Nasmerujte me prosim....
>

> Dekuji vsem
>
> Ales Rygl

 Na serveru root vysla serie clanku o StarOffice, docela dobra. Je tam i
ten navod na pocesteni, delal jsem to presne podle toho a problehlo to bez
problemu. Jeste link (je to na posledni dil ale jsou tam i odkazy na ty
predchozi clanky) :

 http://www.root.cz/clanek.phtml?id=230

Zdar.

                                               Bibr Ivan