RedHat 6.1 CZ mirror ?

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Leden 3 15:12:01 CET 2000

Dobry den,

uz nejakou dobu mam problem se serverem ftp.linux.cz (nebo se mnou ?).
Pouzivam standardni distribuci (prave ten RH) vcetne prislusnych
updates a potreboval bych nastartovat mirror (mirror-2.9-5.noarch.rpm).
Nakonfigurovaneho ho mam domnivam se dobre (pouzivam to uz nejaky cas
a jina zrcadla mi jedou, v dobe vyvoje jsem si zrcadlil a odzrcadlil
i tento adresar. Konkretne tam mam:

package=redhat-6.1-cz
	comment=redhat-6.1-cz
	site=ftp.linux.cz
	remote_dir=/pub/linux/local/redhat-cz/6.1-final/
	local_dir+redhat-6.1-cz/i386

Chova se to divne v tom, ze se to spoji, popovida a skonci na timeout
s takovymto koncem logu:

---> LIST -lRat
150 Opening ASCII mode data connection for /bin/ls.
timed out
Failure at end of remote directory () because: timed out
---> TYPE I
226 Transfer complete.
Cannot get remote directory details (/pub/linux/local/redhat-cz/6.1-final/)
disconnecting from ftp.linux.cz
---> QUIT
200 Type set to I.

All done, Exiting

Ftp spojeni samo o sobe (=rucne) funguje a stahovat jde. Napada vas,
kde mam hledat chybu?

Diky

ip
--