Chybove hlaseni kernelu pri vypinani pocitace

Pondělí Leden 3 15:54:55 CET 2000

David Šumský  napsal:
> Uz nejakou dobu pouzivam Linux, konkretne RedHata 6.1, a vsiml jsem
> si, ze ma nejake problemy pri vypinani pocitace; vypada to jako nejake chybove hlaseni
> kernelu, ale nevim, co to znamena.  Pro vypnuti pouzivam prikazy halt ci poweroff (v X-ech

Oops. Tohle se mi stavalo, kdyz jsem mel v kompu jeste ISA kartu. Ano wokan
nevypla pocitac. Proste ne vsechny karty podporuji power management. V teto
fazi vypinani je to neskodne, but hnusne.

> V cem je teda problem? Softwarova ci hardwarova zavada? A jak ho
> pripadne resit?

Oboji. Resit to tak, ze pri halt se neprovede poweroff, protoze u AT zdroje je
to stejne na nic.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz