nejede mod_czech v apache

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Leden 3 17:40:21 CET 2000

On Mon, Jan 03, 2000 at 05:08:40PM +0100, Milan Plsek wrote:

> Rad bych se zeptal jestli se nekdo nesetkal s timto problemem:
> Mam apache-1.3.9 s vkompilovanym PHP modulem a mod_czech modulem. Pri
> kompilaci vse v pohode, php scripty i prekodovani mi funguji, jenom mam
> problem s tim, ze nemuzu prinutit mod_czech, aby po spusteni stranky
> zobrazil data v kodovani windows-1250 - stranka se zobrazi bez
> diakrtitiky a musi se primo dopsat /win/. Potom je vse O.K., ale tohle mi
> dost vadi.
> Nastaveni mod_czechu: SourceCharset mam nastaveny na windows-1250.
> Jeste me napada jestli se do adresaru s definici virt. serveru
> [...]

  US-ASCII se pouzije pokud nelze zjistit kodovani vubec -

  overte si, ze v konfiguraci Apache pro adresar, ve kterem jsou vase
  stranky je:

    CzechModule On
    SourceCharset windows-1250 (podle vaseho kodovani)
    EncodeContextType text/html
    AddCharsetToContentType On
    AllowHTMLParsing On
    GuessCharset On

 jinak to tam muzete narvat

    FallbackCharset windows-1250 (podle vaseho kodovani)

 ale to nedelejte - narve to vsem, u kterych nemuze zjistit kodovani
  (chybu v pravidlech BrowserMatch ani neuvazuju, to jste asi zkopiroval
   a distribuce)

 Jinak je dobrym zvykem psat do HTML hlavicku s kodovanim.

    zdravi

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."