LILO na 1.partisne velkeho disku

Tomas Davidek Tomas.Davidek na mff.cuni.cz
Pondělí Leden 3 19:23:38 CET 2000

Zdravim vsechny priznivce Linuxu,
  mam novy disk a potrebuji z neho bootovat Win i Linux. Konfigurace je
takovato:
Primary master: 13 GB, CHS=26354,16,63
Primary slave : 10 GB, CHS=19651,16,63

Druhy disk ma jiz davno nainstalovan Linux. Na prvnim disku (drive 1.2
GB, celkovy pocet cylindru 624) jsem mel na zacatku malou partisnu (10
MB), na ni LILO a mohl jsem bootovat vse bez potizi. Nyni pry vymene
disku (13 GB za 1.2) jsem udelal toto:
1. naformatovani male 1.partisny (7 MB) na velkem disku (13 GB) -
start=1, end=14
2. kopie adresare /boot na tuto partisnu
3. fyzicka vymena disku a nabootovani z diskety
4. /sbin/lilo po uprave /etc/lilo.conf:
           boot=/dev/hda1
           root=/dev/hdb1
           label linux
           append="hda=26354,16,63 hdb=9651,16,63"

Po rebootu to ale skoncilo napisem:
LI
ZKousel jsem option linear, compact i zmenu boot=/dev/hda, ale nic z
toho nepomohlo. Podle dokumentace je vse OK, bootovaci cast je cela pod
1023.cylindrem, takze i podle ohlasu v konferenci by to melo fungovat.
Nevite prosim nekdo, jak tohle vyresit ?

Zkousel jsem i GRUB, z diskety ho umim pustit, ale tlaci me cas a tak se
nechci zbytecne
ponorit do dokumentace grubu. Preferuji proto reseni pres LILO. Kdyz by
bylo prece jen nejhur - muzete mi nekdo prosim poslat konfig.file pro
GRUB, ktery by odpovidal vyse uvedene konfiguraci LILO doplnene o druhy
system (zapis v /etc/lilo.conf)
           other=/dev/hda2
                 table=/dev/hda
                 label=Win