head obracene

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Leden 3 19:33:07 CET 2000

On 3 Jan 2000, Petr Novotny wrote:

> Prectete si prosim tu dokumentaci! Opravdu to je tail!

Dokumentaci k tail/head jsem procetl driv nez jsem dotaz polozil.
Pokud vite o nejakem nedokumentovanem prepinaci - sem s nim.

mam li soubor A obsahujici 23 radek a soubor B majici 45 radek,
pak tail -15 mi pokazde vypise poslednich 15 radek, ale ja bych
potreboval neco co preskoci na zacatku nekolik radek - tedy pri
parametru -10 vypise ze souboru A poslednich 13 radek a ze souboru
B 35 radek.