Gnome na RH6.1cz

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Pondělí Leden 3 22:01:05 CET 2000

Mira Tempir wrote:

> DD,
> proc nemam mit nastavene LANG, LINGUAS a LC_ALL  ? ... po pocatecnim

Autor puvodniho dotazu chtel anglicky mluvici aplikace.

> nezvyku uz mi ta cestina v RH vyhovuje (vse funguje jak ma, takze
> v cem je problem ?)

Ale i kdyby. Je fajn, ze si nekdo dava praci s pocestovanim
linuxovych programu. Ja ale vzdycky budu davat prednost anglickemu
vystupu pred ceskym. Uz proto ze do hlavy rychleji dostanu terminologii
a v neprelozenych manualech pak vim o cem je rec.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .