Parametry a2ps

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Leden 4 06:55:34 CET 2000

Dobry den,
Potreboval jsem pod KDE vyuzivat kedit, tak jako kdysi notepad ve win.
Vadilo me jen, ze nesel tisk ceske diakritiky. Zkousel jsem tedy trochu
laborovat (a potiskl spousty papiru :-) ) a dosel k docela uspokojivym
vysledkum:
Tisk nejde primo na tiskarnu, ale pomoci volby "Tiskni pomoci prikazu"
Prikazem je a2ps --encoding=latin2 -1 -R -B, kde prvni parametr je volba
kodovani, druhy je rezim, jehoz vyznam jsem presne nepochopil, ale umoznuje
tisk pres celou stranku. Tretim parametrem je zakaz hlavicky a ctvrtym
parametrem je tisk na vysku A4.
Nicmene kolem vytisteneho textu zustava jeste ramecek, ktereho se nemuzu
zbavit. Resp. nemohu najit zadnou volbu, ktera by ho zakazala. Znate nekdo
co je to za volbu?
Jeste bych dodal, ze je dobre sjednotit pocet znaku na radek v kedit-u s
obdobnou volbou v a2ps, aby nedochazelo k "trhani" slov.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz