Nastavovani atributu souboru u Samby

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Úterý Leden 4 10:17:17 CET 2000

jak se samba bude chovat zalezi na jeji verzi (pred 2.0 a po), ale tyto
zalezitosti ovlivnuji nasledujici configuracni moznosti:

create mask 			  maximalni povolene prava pro soubory
directory mask 			  maximalni povolene prava pro adresare
force create mask			  bity, ktere se oruji pri
vytvareni souboru
force directory mask		  bity, ktere se oruji pri vytvareni
adresare

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic