Pisete nekdo v CORBE ???

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Úterý Leden 4 11:08:23 CET 2000

Ales Pour wrote:

> Seznam firem, co jsem nasel na jejich webu, ktere pouzivaji/sponzoruji ACE/TAO
> me prijde dost impozantni, asi to nebude nic spatnyho... ;-)

Nejlepsi vlastnosti TAO je podpora POA (coz komercni ORBy maji jen zridka) a velke
mnozstvi implementovanych services (asi kolem 8). Nevyhoda je zase moznost
mapovani IDL pouze do C++. Kazdopadne je to zrejme nejlepsi free C++ ORB k
dispozici.

Martin

Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia