LILO na 1.partisne velkeho disku

Jan Krajic Jan.Krajic na ruk.cuni.cz
Úterý Leden 4 11:26:05 CET 2000

On Mon, 3 Jan 2000, Davidek Tomas wrote:

> Zdravim vsechny priznivce Linuxu,
>   mam novy disk a potrebuji z neho bootovat Win i Linux. Konfigurace je
> takovato:
> Primary master: 13 GB, CHS=26354,16,63
> Primary slave : 10 GB, CHS=19651,16,63

> Zkousel jsem i GRUB, z diskety ho umim pustit, ale tlaci me cas a tak se
> nechci zbytecne
> ponorit do dokumentace grubu. Preferuji proto reseni pres LILO. Kdyz by
> bylo prece jen nejhur - muzete mi nekdo prosim poslat konfig.file pro
> GRUB, ktery by odpovidal vyse uvedene konfiguraci LILO doplnene o druhy
> system (zapis v /etc/lilo.conf)
> [...]

Nainstalujte soubory GRUBu (tedy hlavne stage1_lba a stage2) do adresare
/boot/grub. Konfiguracni soubor /boot/grub/menu.lst by mohl vypadat
nasledovne (kernel je /boot/vmlinuz):

# ceka 10s
timeout 10

# pri timeoutu bere prvni polozku
default 0

# Linux
title Linux
kernel (hd0,0)/vmlinuz root=/dev/hdb1

# Win
title Win
root (hd0,1)
makeactive
chainloader +1

Nasledne spustite grub a zadate (pro instalaci do MBR):

install (hd0,0)/grub/stage1_lba d (hd0) (hd0,0)/grub/stage2 p
(hd0,0)/grub/menu.lst

ukoncite program pomoci quit a melo by to fungovat.

S pozdravem

Jan Krajic