Samba posila stary obsah souboru?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Leden 4 12:19:34 CET 2000

Leos Bitto wrote:

> Petr Soucek (petr na ryston.cz) wrote:
> : Zdravim,
> :
> : nevim, je-li to nejaka typicka chronicky znama vlstnaost nebo nejaky
> : bug.
> :
> : Samba (alespon verze 2.0.5a) zda se cachuje stary obsah souboru, pokud
> : byl zmenen pod linuxem.
>
> Necachuje to Samba ale ty wokynka. Viz dokumentace Samby. Je tam i
> reseni jak tem windovsum to cachovani zakazat - s tim ze ovsem jde
> dolu vykon.

Myslite tim ten "opportunistic lock"?

Zkusim s tim zaexperimentovat, ale nezda se mi, ze to mohl byt problem
win klienta, protoze kdyz zmenim obsah souboru primo v linuxu na samba
serveru, tak zmena videt neni, ale kdyz ho zmenim z nejakeho uplne
jineho pocitace, tak videt je. Takze musi byt rozdil v cachovani v
Linuxu a nikde jinde, protoze muj win pocitac vzdy posle na samba server
stejny pozadavek, ale dostane pokazde jinou odpoved. No jeste se na to
podivam.

Zdravi

Petr Soucek