Prezije? -- linuxy na silvestra NEvypinejte

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Úterý Leden 4 13:16:27 CET 2000

In article <385DD1F9.6B1973AF na clnet.cz>, Libor Pechacek wrote:
>Ano, prave tak.  Myslim, ze toto je nejrozumnejsi reseni.  Vzhedem k
>tomu, ze Linux si drzi cas jako pocet vterin od pocatku sveta, bude mit

Myslim ze od pocatku ery, nikoliv pocatku sveta.  Neni to tak podstatne,
ale mne zni lepe ze jsem se narodil 2 roky pred pocatkem nove ery nez
2 roky pred pocatkem sveta.

>I ten reboot by mel dopadnout dobre, protoze v arc/i386/kernel/time.c je
>        if ((year += 1900) < 1970)
>                year += 100;

Mno, v pripade ze bios prvniho ledna prohlasil ze je 1980.01.01 je lepe
to pri prvnim rebootu osobne zkontrolovat.

Radek Hnilica