RedHat Linux 5.2 a elm 2.4.25...

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Leden 4 14:56:36 CET 2000

On 3 Jan 2000 22:01:58 +0100, Pavel Janik ml. <Pavel.Janik na inet.cz> wrote:
> Zdravím,
>
> mám pro majitele serverů s RH Linuxem 5.2 (a nejen jich) používajících elm ve
> verzi 2.4.25-14 špatnou zprávu - ačkoli sice Red Hat o svých distribucích
> tvrdí vše možné i nemožné společné s rokem 2000, elm z této verze dokáže
> poslat mail s datem v roce 100 :-((
>
> Když jsem dále zkoumal věci týkající se RedHatu a Y2K, objevil jsem i
> http://www.redhat.com/legal/y2k_statement.html, kde se RedHat obratně vyhnul
> testování takových aplikací jako elm, protože je nezařadil mezi `core'
> components... Ach jo...

Nekteri uzivatele, kteri tady pouzivaji svoje verze elmu, maji taky
problemy. Nicmene ELM 2.4ME+ PL39 (25) odesila datum v pohode. Ale
nevim, kde jsem vzal pri prekladani zdrojaky (uz je to taky rok),
jedine doporucenihodne reseni pro uzivatele elmu je prejit na mutt.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.