.so ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Leden 4 16:36:25 CET 2000

> jedno je pro aktivaci zakompilovanych modulu a druhe pro natazeni dynamickeho
> (vlastne je to obracene)

Vdaka. Tak nejak som to pochopil aj ja z manualu a nedalo mi to.
Inak som uz dostal z toho nejake meno a okaslalo ma to hlaskou:

API module structure `php3_ldap_module' in file /etc/httpd/modules/ldap.so
is garbled - perhaps this is not an Apache module DSO?

co s tym ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }