cpio a parameter "C"

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Úterý Leden 4 16:32:20 CET 2000

Ma niekto skusenosti so zadavani I/O block size pre cpio? (jedna sa o parameter
C). Defaultne je I/O block size 512 bytes, ked clovek da parameter "B" tak
zadefinuje I/O block size na 5120. To som aj pouzival. Teraz som skusal
backupovat s vacsim block size a zadefinoval som ho az na 15360.
cpio -ivC 15360
Backup sa mi zrychlil asi dvojnasobne. (backup isiel na paskovu jednotku)
Neviete nieco o tomto parametri?
Aky je optimalny pre rozne paskove jednotky (DLT, DDS, 8 mm ...), alebo ci moze
vzniknyt nejaky problem pri restorovani? Je dake maximum pre tento parameter?

Dakujem

Igor

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17