Problem se 486 a RH 6.1

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Úterý Leden 4 17:38:29 CET 2000

> Mam 486 ku, ktera nepodporuje HDD >512 MB a ve ktere je 1GB HDD, ktery je
> rozdelen tak aby jednotlive partitions nebyly vetsi nez 512 MB. Kdyz na
> tento stroj zkousim nainstalovat RH 6.1 tak se mi objevi 1. modra obrazovka
> Welcome to RedHat Linux. Normalne se na teto obrazovce vybere jazyk a
> pokracuje se. Na me vsak vyskoci bile okno s pozadavkem abych vlozil "device
> driver disk". A ja nevim jakou disketu po me chce. Netusim totiz ktery
> device nezna.
>
> Diky za radu

Kdyz se tohle okno zcanceluje tak instalace pokracuje dal,
alespon u mne pokracovala. Co se tyce stareho biosu a velkeho
disku, tak problem by mohl byt pouze s bootovanim. Takze pokud
se linux bude zavadet z partisny unistene pod hranici 512 MB,
nemel by nastat zadny problem.

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http:/www.antek.cz