zmena timezone

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Leden 4 18:51:39 CET 2000

On Tue, 4 Jan 2000, Petr Cech wrote:

> /etc/timezone. Na Debianu tzconfig (nevim, jestli je tohle v glibc nebo ne)
>
> nebo nakopirovanim spravneho souboru na /etc/localtime

/etc/timezone bude spis konfiguracni soubor pro nejakou utilitu, aby bylo
jasne, co je v /etc/localtime nakopirovane (a asi aby byl prostor pro
nekonzistence :) .

Za jednodussi povazuju symlink,

ln -s ../usr/share/zoneinfo/Europe/Prague /etc/localtime

a je videt, jak je to nastavene. :)

milan na vechtrovna:~$ ls -al /etc/localtime
lrwxrwxrwx   1 vechtr   wheel          35 Oct 31 23:16 /etc/localtime ->
../usr/share/zoneinfo/Europe/Prague

  Milan Kopacka