Asociace pripony s programem

David Sauer davids na penguin.cz
Úterý Leden 4 19:43:34 CET 2000

    ZP> je nekde popsano , co vsechno se necha timto "echoingem" do /proc
    ZP> nastavit ?, zacina mi to silne pripominat wokenni REGISTRY :(

Myslim, ze je to zbytecne slozite, staci (jak nekdo psal) najít v menu
'Příkaz/Upravit akce k příponám' ev. v grafické verzi [gmc] zeditovat MIME
typy.
  Jinak popis vseho, co souvisi s kernelem lze najit
/usr/src/linux/Documentation/, pro masochisty a kernelove hackery cele
/usr/src/linux, tam lze najit uplne vsechno.
  Myslim, ze REGISTRY to primonina jen velmi vzdalene ... soubory jsou
textove a pomerne (obcas) dobre popsane.

P.S. popis souboru pod /proc je v /usr/src/linux/Documentation/proc.txt.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)