Asociace pripony s programem

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 4 22:47:46 CET 2000

On 04/01/2000, Zbynek Vyskovsky wrote:

>  DMN je tahle featura stejne na ..., protoze ten soubor jeste potrebuje
> execute-prava.

A to je nejaky problem? Pravda, mnohdy postaci nastavit asociaci v
patricnem programu, jak uz tady padlo, ale kdyz to ma byt platne v celem
systemu, zda se mi to idealni. Navic, takhle to funguje v kazdem (i
starsim) programu, zatimco libovolna jina metoda by vyzadovala nejake
overeni, zda soubor s dannou koncovkou je "spustitelny".

S pozdravem