Asociace pripony s programem

Středa Leden 5 00:36:31 CET 2000

Zbynek Vyskovsky (rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz) wrote:
: On Tue, Jan 04, 2000 at 10:47:46PM +0100, Michal Krause wrote:
:
: > >  DMN je tahle featura stejne na ..., protoze ten soubor jeste potrebuje
: > > execute-prava.
: >
: > A to je nejaky problem? Pravda, mnohdy postaci nastavit asociaci v
: > patricnem programu, jak uz tady padlo, ale kdyz to ma byt platne v celem
:
:  Problem ne, ale prijde mi dost nelogicke nastavovat execute-permission u
: datoveho souboru.

Souhlasim. A navic se mi zda jako znacne zvrhle takovouhle vec cpat primo
do kernelu. Je to typicka vec ktera ma byt resena v user space. Tim ovsem
nerikam ze ta moznost ma z kernelu zmizet. Napr. pro spousteni ruznych
obskurnich binarek je skvela. Jen ji nechci zneuzivat k takovym blbostem
jako je prehravani MP3ek.

Leos Bitto