Chyba pri prekladu aplikaci pro X

proj proj na email.cz
Středa Leden 5 08:27:25 CET 2000

Happy Y2K!
Zkousel jsem prelozit aplikaci (KisoCD) a jako uz nekolikrat drive pri
prekladu jinych aplikaci mi prikaz ./configure skoncil hlasenim

    checking for kde libraries installed... configure: error: your system
fails at linking a small KDE application!
    Check, if your compiler is installed correctly and if you have used the
    same compiler to compile qt and kdelibs as you did use now

zkousel jsem doinstalovat nejake kde-lib*rpm, qt je instalovane taky, jeho
dema funguji. Nakopne mne nekdo spravnym smerem?
Dik

Pavel