postgresql

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Středa Leden 5 10:12:12 CET 2000

> 1. nechce mi vytvorit tabulku, kde polozka(nie obsah) sa ma volat user.

	Nedelaji problem rezervovana slova? - asi se to nelibi parserovi...

> 2. nechapem rozdiel medzi definiciou text a varchar

	Zrovna predevcirem jsem se tim take zabyval a IMHO prave v postgresu je
varchar2 ciste pro ANSI 92 compliant, interne jsem nabyl dojmu, ze je
tento typ implementovan jako text s tim, ze je vyuzita polozka, ktera
rika delku tohoto retezce a pokud se pokusime zapsat vice nez je tato
hodnota, pak je retezec oriznut (mam pocit, ze dokonce bez varovani).

	Ja jsem vzdy pouzival varchar2 prave proto, ze je v norme, ale presel
jsem na text a zatim jsem nepozoroval zadny rozdil => IMHO konkretne v
PostgreSQL je to jedno (s vyjimkou orezavani)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz