Pripojovani PHP z Linuxu na NT

Stepan Marek marek na suse.cz
Středa Leden 5 10:28:38 CET 2000

Lira wrote:

> To sice mate pravdu, ale pri kompilaci PHP na Linuxu mi nepodporuje MSSQL a
> kdyz napisu  prikaz mssql_connect tam mi php napise, ze funkce neni
> podporovana. Kdyz mam php na NT tak to samozrejme chodi.
>
> Radek Libovicky

Tak to je pravda. Funkce pro MSSQL v php3 jsou jen kdyz ho zkompilujete
pro NT a to se navic jedna jen o verzi MSSQL 6.5. Existuje sice jakasi
knihovna FreeTDS (www.freetds.org) pro komunikaci s databazemi Sybase a
Microsoft, ale nevim, jak ji nacpat do php.

Ja jsem kdysi resil problem s replikaci dat z MSSQL na MySQL v jave pres
JDBC. Z toho vyplynula i ta vyhoda, ze program pak mohl bezet jak na
linuxu s MySQL tak i na NT s MSSQL. ;-)

Stepan Marek