Chyba pri prekladu aplikaci pro X

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Leden 5 09:50:52 CET 2000

proj wrote:

> Happy Y2K!
> Zkousel jsem prelozit aplikaci (KisoCD) a jako uz nekolikrat drive pri
> prekladu jinych aplikaci mi prikaz ./configure skoncil hlasenim
>
>     checking for kde libraries installed... configure: error: your system
> fails at linking a small KDE application!
>     Check, if your compiler is installed correctly and if you have used the
>     same compiler to compile qt and kdelibs as you did use now
>
> zkousel jsem doinstalovat nejake kde-lib*rpm, qt je instalovane taky, jeho
> dema funguji. Nakopne mne nekdo spravnym smerem?

Configure pri svem behu vytvari soubor config.log, kam zapisuje co dela
a u vseho, co se nepovede, tam pise i chybove zpravy, testovaci program
a takove veci. Takze nejlepsi bude asi se podivat na jeho konec, kvuli
jake chybe to padlo. Takhle se to zrovna moc poznat neda, co to je, muze
to byt nejaky chybejici devel balik, spatne nastavena cesta ke Qt,
konflikt mezi Qt1.x a Qt2.x, kdo vi co jeste... .

> Dik
>
> Pavel

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---